سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه ببینیم چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را می بیند

چه کسی پروفایل اینستاگرام من را مشاهده کرد؟ یکی از سوالاتی که در سال های اخیر توسط کاربران شبکه های اجتماعی مطرح شده است. پاسخ اینجاست…
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فیلم است.

این سرویس که زیر نظر شرکت فیس بوک فعالیت می کند، بر حفظ حریم خصوصی کاربران تاکید دارد. بنابراین، تا زمانی که حساب کاربری خصوصی نباشد، می توانید پروفایل هر کاربری را در اینستاگرام مرور کنید.

با این حال، آن شخص ممکن است متوجه نشود که شما در حال مشاهده نمایه او هستید. حداقل پلتفرم این اطلاعات را مستقیماً فاش نمی کند. اما راهی برای فهمیدن وجود دارد.

برخی از افراد ترجیح می دهند شما را دنبال نکنند

فالو کردن و لایک کردن از انواع تعاملاتی است که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام انجام می دهند.

با این حال، برخی از کاربران ممکن است ترجیح دهند برخی از حساب‌ها را روزانه بدون دنبال کردن و لایک کردن پست‌هایشان بررسی کنند.
این افراد نمی خواهند تعداد حساب هایی که دنبال می کنند زیاد باشد. علاوه بر این، برخی از حساب ها دنبال نمی شوند تا بخش "داستان ها" خیلی پر نباشد.

چه کسی پروفایل اینستاگرام من را مشاهده کرد؟

آیا برنامه هایی که ادعا می کنند بینندگان نمایه را نمایش می دهند کار می کنند؟ آیا می توانم بفهمم چه کسی پروفایل اینستاگرام من را مشاهده کرده است؟ فروشگاه برنامه های اندروید و iOS مملو از برنامه های بی شماری است که ادعا می کنند می توانند نشان دهند چه کسی نمایه شما را بررسی کرده است.

هر هفته، شاید ده ها برنامه مشابه به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور اضافه شود. اما این برنامه ها کاملا بی فایده هستند.
برنامه هایی مانند « کسی که نمایه اینستاگرام من را مشاهده کرد » اغلب می توانند رتبه های بالایی در فروشگاه های تلفن همراه داشته باشند.

چه کسی پروفایل اینستاگرام من را مشاهده کرد؟

اما این بدان معنا نیست که آنها قابل اعتماد هستند. اکثر نظرات نوشته شده در زیر برنامه جعلی هستند. به غیر از برنامه های رایگان، برنامه های پولی هیچ مزیتی ندارند. در نهایت، شما فقط پول خود را از دست می دهید.

علاوه بر این، پس از دانلود چنین اپلیکیشن هایی، از شما خواسته می شود که نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید. به عبارت دیگر، شما اطلاعات خصوصی خود را با دست خود به توسعه دهندگان اپلیکیشن می دهید. در نهایت ممکن است اکانت شما هک شود.

کنجکاوی در این مورد کاملا طبیعی است. اما قوانین حفظ حریم خصوصی اینستاگرام در این زمینه ممکن است مانند بسیاری از کاربران شما را ناامید کند. متأسفانه اینستاگرام هرگز به شما نشان نمی دهد که چه کسی از پروفایل شما بازدید کرده است. همچنین هیچ برنامه ای برای نظارت بر اینکه چه کسی نمایه را می بیند و آن را به سایر کاربران نشان می دهد وجود ندارد.

اگر یک حساب تجاری دارید، می توانید تعداد بازدیدکنندگان نمایه خود را ببینید. با استفاده از این برنامه از اینستاگرام، می توانید بفهمید که در هفت روز گذشته چند نفر آنچه را که به اشتراک گذاشته اید دیده اند. اما شما نمی توانید نام بازدیدکنندگان را ببینید.

https://withinstagram.com/how-to-see-who-views-your-instagram-profile/